myszka
Witaj czarodzieju!
Przepraszamy, Akademia zamknięta.

Tabela domów

Szczegółowa punktacja:

Gryffindor:-
Ravenclaw:-
Hufflepuff: -
Slytherin:-

Klub Pojedynków

Czym jest Klub Pojedynków?
W Klubie tym czarodzieje z plemienia mogą pojedynkować się na zaklęcia, aby zdobywać punkty i piąć się w rankingu pojedynków.

ZASADY POJEDYNKÓW

1. Do pojedynku stają dwie osoby na arenie, wyznaczone przez prowadzącego.
2. Sędzia odlicza od 3 do 0 i po komendzie START zaczyna się pojedynek. Na "START" uczestnicy rzucają zaklęcia.
3. Po sygnale "START" NIKT nie ma prawa się odzywać prócz pojedynkujących się. Za przeszkadzanie w pojedynku przewidziane ujemne punkty i surowe kary (za kilkukrotne przeszkodzenie wyrzucenie z plemienia).
4. Używamy w pojedynku tylko zaklęć podanych na liście dozwolonych zaklęć (która znajduje się niżej).
5. Zaklęcia piszemy WIELKIMI LITERAMI. Aby zaklęcie zadziałało musi być poprawnie napisane (błędów nie wolno poprawiać - błąd = przegrany pojedynek). Piszemy polskie znaki w zaklęciach, chyba że uczestnik poinformuje prowadzącego o braku polskich znaków w swojej klawiaturze.
6. Pojedynek kończy się, gdy prowadzący powie STOP. Tylko prowadzący ma prawo kończyć pojedynek.
7. Unik można pisać bez wielkich liter.
8. W KP nie ma obowiązku wpisywania zaklęć w gwiazdkach.
9. Po każdym zaklęciu rzuconym przez przeciwnika trzeba się obronić. Po rzuceniu przez przeciwnika zaklęcia Protego należy zrobić unik. Przed niektórymi zaklęciami nie można bronić się unikiem, na inne działa tylko unik. Należy dokładnie zapoznać się z poniższą listą zaklęć:

LISTA DOZWOLONYCH ZAKLĘĆ

Zaklęcia, na które bronimy się unikiem lub protego:

¦ Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika, wytrącające mu różdżkę z ręki.
¦ Silencio - wycisza przeciwnika.
¦ Drętwota - oszałamia przeciwnika.
¦ Rictusempra - zaklęcie powodujące niekontrolowany śmiech przeciwnika.
¦ Petrificus Totalus - zaklęcie powodujące paraliż przeciwnika.
¦ Furnunculus - sprawia, że przeciwnik pokrywa się piekącymi bąblami.
¦ Jęzlep - przykleja język przeciwnika do podniebienia.
¦ Obscuro - zarzuca przeciwnikowi czarną opaskę na oczy.
¦ Tarantallegra - sprawia, że nogi przeciwnika niekontrolowanie się poruszają.

Zaklęcia, na które bronimy się tylko unikiem:

¦ Diffindo - rozcina skórę.
¦ Confundus - dezorientuje przeciwnika.
¦ Levicorpus - unosi przeciwnika w powietrze za kostkę u nogi.

Zaklęcia, na które działa tylko zaklęcie Protego:

¦ Immobilius - zamraża na chwilę przeciwnika.
¦ Impedimento - spowalnia działania przeciwnika.
¦ Incarcerous - wytwarza krępujące przeciwnika liny.

NIE WOLNO używać zaklęć Niewybaczalnych, czarnomagicznych i innych, nie podanych na liście powyżej. Za niestosowanie się do tego zakazu grozi wyrzucenie z plemienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz