myszka
Witaj czarodzieju!
Przepraszamy, Akademia zamknięta.

Tabela domów

Szczegółowa punktacja:

Gryffindor:-
Ravenclaw:-
Hufflepuff: -
Slytherin:-

środa, 11 listopada 2015

Praca domowa z Astronomii + informacja.

Witam. Ostatnio miałam zastępstwo za waszą dawną psor, która uczyła astronomii. Lecz coś jej wypadło/nie chciała (nie znam powodu.) i zrobiłam za nią zastępstwo jak już mówiłam, a raczej pisałam. Jak możecie zauważyć, w planie lekcji, astronomię macie w środy. Od teraz ja uczę astronomii. 
PRACA DOMOWA
Opiszę wybraną przez siebie gwiazdę. Napisze w jakim mn. ona położenu się znajduje.
Wszystko wysyłamy na e-mail: 

domciahaha.ha@onet.pl
Naprawdę warto ją zrobić, dlatego, że możecie zdobyć naprawdę dużą ilość pkt. dla domu! :) Pozdrawiam! ;** 
                                                                                  ~Domciahahaha

3 komentarze: