myszka
Witaj czarodzieju!
Przepraszamy, Akademia zamknięta.

Tabela domów

Szczegółowa punktacja:

Gryffindor:-
Ravenclaw:-
Hufflepuff: -
Slytherin:-

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Turniej Trójmagiczny

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Jak pewnie już wiecie trwają przygotowania do Turnieju Trójmagicznego! Jest on organizowany przez plemie Ministerstwo Magii. Wezmą w nim udział trzy szkoły:

  • Akademia Magii Remasilver
  • Czarodzieje z Hogwartu
  • i oczywiście nasza Akademia Magii Insolite

Każda z nich musi wystawić jednego uczestnika (uczenia), w związku z tym powiadamiam Was, że od dzisiaj można zaczynać się  wpisywać w poniższym formularzu. Czarodzieja reprezentującego naszą placówkę musimy wybrać do 15 LUTEGO. Każdy kto się zgłosi musi posiadać dużą wiedzą na temat książek i filmów Harry Potter oraz wykazać się nie małą zdolnością fizyczną w grze. Nie mam pojęcia jakie będą zadania, więc proszę nie zalewać mnie falą pytań dotyczących tej kwestii, lecz jeśli macie pytania organizacyjne zgłoście się na transformice do organizatorki turnieju: Xxjuix. 

Co do uczestnika turnieju z naszej akademii.. Wiadomo, że każdy chciałby wziąć udział, ale musimy wybrać tylko jedną osobę. 5 lutego nie przyjmuję już zgłoszeń. Chcę, żeby całe plemię wzięło udział w wyznaczeniu czarodzieja, który będzie nas reprezentować, więc w ten sam dzień na stronie naszej szkoły pojawi się ankieta ze zgłoszonymi uczniami, wygrywa ten, który będzie miał najwięcej głosów. 

Zapraszam wszystkich chętnych do uzupełnienia formularza:




Pozdrawiam, 
dyr. Hollyu

5 komentarzy:

  1. Hej. Zdecydowałam, że nie chcę już uczestniczyć jako zawodnik. Dlatego moje zgłoszenie [według mnie] jest już nie ważne. Ponieważ coś.. przeczytałam i wiem, kto się ŚWIETNIE do tego wręcz nadaje. I chciałabym właśnie na nią zagłosować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe! tylko ja już w tym plemieniu nie jestem, niestety. Przez takie gnębienie można rzucić na siebie Avadę (przez Nonaratę)

    OdpowiedzUsuń