myszka
Witaj czarodzieju!
Przepraszamy, Akademia zamknięta.

Tabela domów

Szczegółowa punktacja:

Gryffindor:-
Ravenclaw:-
Hufflepuff: -
Slytherin:-

niedziela, 8 listopada 2015

Zebranie i konkurs!

Witam!
Informacja pierwsza:

ZEBRANIE
Serdecznie zapraszam wszystkich profesorów (także próbnych), Ministrów Magii, Radę AMI i dyrekcje na ZEBRANIE Akademii Magii Insolite, które odbędzie się w tę środę (11.11.2015r.) około godziny 11 w chatce plemiennej. Omawiane będą propozycje zbliżających się konkursów, rangi (co może robić, a czego nie ), nowy system dzienników, prac domowych oraz zachowanie niektórych uczniów.  Obecność oczywiście obowiązkowa. Mam nadzieję, że czas na zebranie jest wybrany odpowiednio, ponieważ w każdej szkole jest to dzień wolny od zajęć.

Informacja druga:

KONKURS
Ogłaszamy kolejny konkurs w którym każdy może wziąć udział, (nauczyciele, dyrekcja, uczniowie oraz nasi sojusznicy) to krzyżówka z pierwszej części przygód Harrego Pottera. Mam nadzieję, że nie sprawi Wam żadnych problemów.  Oto ona >świstoklik< . Na email hollyu750@gmail.com wysyłacie screen zrobionej krzyżówki oraz hasło, które utworzyło sie na dole. Oczywiście podpisujecie się nickiem z tfm i domem. Pierwsza osoba dostaje 20 pkt oraz galeony kolejni uczestnicy otrzymują 10 pkt za dobrze rozwiązaną krzyżówkę. Konkurs trwa do godziny 20 dnia 20.11.2015r.

Pozdrawiam,
Wasza Holly

5 komentarzy:

  1. Eh :> nie można by było zrobić tego bardziej po południu, wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. około 19? Trzeba się zapytać innych członków, którą godzine wola. c;

      Usuń
    2. Najlepiej coś przed 18, może być też ok 19 :> wtedy też jest więcej ludzi, albo rano np. o 9 też może być

      Usuń
    3. Ja mam gdzieś o której godzinie, więc mnie nie bierzcie pod uwagę iż ja będę cały dzień na tfm.

      Usuń
    4. To jak z tym zebraniem? Będę o 9:40.
      Rano, wieczorem? :>

      Usuń