myszka
Witaj czarodzieju!
Przepraszamy, Akademia zamknięta.

Tabela domów

Szczegółowa punktacja:

Gryffindor:-
Ravenclaw:-
Hufflepuff: -
Slytherin:-

niedziela, 22 listopada 2015

Sprawdzanie dzienników

Obowiązkiem każdego nauczyciela jest wysłanie dziennika na pocztę akademiaami@gmail.com, niestety nie wszyscy to zrobili. Tym razem, ponieważ jest to pierwszy tydzień, nie będziemy odejmować punktów z rankingu. 
Jeśli jakiś nauczyciel nie wie o czym jest mowa zapraszam >tutaj<



PROFESOR
PUNKTY
GALEONY
Chrzana
0
0
Szostka
0
0
Plamkaxd
0
0
Domciahahaha
2
2
Hollyu
2
2
Lubciamcie
0
0
Emolalunia
0
0
Qnikitkaoli
0
0
Reziii
2
2

4 komentarze:

  1. Miałam lekcje, gdy nie było Ciebie (Hollyu) w plemieniu i powiedziano mi, że nie muszę robić dziennika (dzięki Chrzanko).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo na to wychodziło, skąd ja miałam wiedzieć że Holi wróci, ekhem. (Tudududu)

      Usuń
    2. Nie, nic do cb nie mam, nadrobię na Transmutacji, Quidditchu, HM i CM xdd

      Usuń